(Android/iOS) Kick the Buddy huijaa generaattoriprimogemeja
Feb 6, 2022 13:42:03 GMT
Post by trafalanilbit on Feb 6, 2022 13:42:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kick the Buddy ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kick the Buddy IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa generaattoriprimogemeja ▞▞▞
▞▞▞ Kick the Buddy 2022 version ▞▞▞
Yleensä tämä peli on todella hauskaa. Buuuut, siellä on aivan liikaa mainoksia, jotka täyttävät pelin. Ihan kuin tappaisin kaverin, mutta minun pitäisi sitten katsoa 30 sekunnin mainos. Tiedän grafiikoista. Minusta se on ok, kuten peli. Lisäksi, kun olen kiduttamassa kaveria, näkyviin tulee mainos ja minun on odotettava puoli minuuttia. Toinen valitus on yksi mainoksista, kun minun on katsottava koko juttu ja se näyttää vain minipelin. Kun pelaan ensimmäistä tasoa, se houkuttelee minut pelaamaan seuraavaa.
Pidän pelistä hieman, vihaan peliä lähinnä, koska aina kun voitan palkinnon, tulee mainos tai jos saan uuden aseen satuttaakseni kaveria tietysti mainoksella! Antaisin sille viisi tähteä, jos teet vähemmän mainoksia. Voitko tehdä sen? Jos ei, en ole onnellinen, se on myös erittäin kiiltävää. Poistin sen neljä kertaa nähdäkseni, paraneeko se, ei. Joten kuten kysyin, tee vähemmän mainoksia, niin saat viiden tähden. Kiitos jos teet.
3 tähteä aiheuttaa mainoksia
Tämä oli ennen yksi parhaista peleistä, mutta nyt sinun on käytettävä rahaa pelataksesi sitä. Se oli 100 % ilmainen ja pelasin sitä koko ajan. Onko nyt mainoksia, jäsenyys? Maksaa kullasta? No voi saada tämän
Vaikka ei mainoksia ostaisikaan. Näet edelleen mainoksia, vaikka et napsauta katsoaksesi niitä kaverisi kuoltua.
Latasin päivä sitten ei päästä edes peliin
ihan surkee ku mikä juttu ei toimi ja max videot on tyyliin 7 ja seuraavan kerran voi kattoo 5h päästä ja nytki pystyn vaa lyö sitä ja se heittää vaa koko ajan roskiin et on kyllä hyvä peli
Minulla oli ennen kaikki lukitus auki, mutta poistin sen muutama vuosi sitten, ja nyt voin vain saada ostokseni takaisin, mutta en edisty, enkä edes SAADA MINUA ALOITTAMISTA MAINOKSEN KÄYTTÖÖN!!!!
Rakastan tätä peliä, koska kerron sinulle myöhemmin. Frist haluan ostaa nämä asiat.askel askeleelta. 1. Lataa INSTAGRAM. 2.Than mennä peliin ja ne asiat kirjoittaa Free. Napsauta niitä. 3. Tulos jakamispyyntö INSTAGRAM.Tämä rivi pystyi.ja pyyntö ja u chosse thing.easy. Miksi rakastan tätä peliä, koska 2hen i kill BUDDY on onnellinen, huomasin kaverin sanovan pelissä häviäjä minulle ja muuhun asiaan. Onneksi.
Annoin tälle pelille kolme tähteä, vain bc mainoksista. Pelasin tätä koko ajan ennen kuin kaikki mainokset alkoivat näkyä. Korjaa se, niin saatan muuttaa luokitustani.
Tämä peli on todellakin hämmästyttävä, ja rakastan sitä, kuinka he lisäsivät peliautomaatin aseiden hankkimiseksi! Surullista on, että joka kerta kun pelaan sitä, se kaatuu jatkuvasti jopa ilman Internetiä ja aiheutti puhelimeni ongelmia. Ja Internetissä heillä on paljon mainoksia, mutta se johtuu vain siitä, että he halusivat tehdä tästä pelistä mahdollisimman ilmaisen. Mutta törmäykset ovat vakavia ongelmia. Ole hyvä ja korjaa ne kaatumiset, se on ärsyttävää.
Mainokset ärsyttävät minua, kun kytken lentokonetilan pois päältä, en voi ostaa edes ainuttakaan tavaraa Jumalan voimissa. Yleensä ostan tornadon ja maanjäristyksen, mikä on loistava yhdistelmä kaverin tyrmäämiseen
Tämä peli on aika siisti, mutta siinä on niin paljon mainoksia, enkä tiedä kuinka poistua lahjasta ja miksi, jos ostat jonkun tuotteen, se tarvitsee wifin, pls päivitä peli ja vihaa latausta
Kick the Buddy მძაფრსიუჟეტიანი tbv
Tä peli on tosi paitsi kun joka päivä sun pitää alottaa se peli uusiks😞
Words Of Wonders Kazakstan - Charyn Kansallispuisto Level ...
En pidä viidestä mainoksesta, mutta kaikki muu on TOSI hyvää HYVÄ TYÖ!
Herra Kick the buddy remasteroinnissa oli erittäin tylsää pelata, koska pystyimme lyömään vain käsillämme, mutta tässä pelissä meillä on aseita
Hyvää ja hauskaa
Super Brawl Universe Action iygk
Ennen rakastin tätä peliä. Nyt joka kerta kun teet mitä tahansa, saat mainoksen (50 % mainoksista on rikki, joten minun on nollattava sovellus) ja kun nollaan sovelluksen, kaikki edistymiseni pyyhitään ja käynnistän uudelleen. Yritin muodostaa yhteyden Google Play -palveluun, mutta se ei auttanut. Rakastan kuitenkin todella tankkitähtiä ja jousimestareita (vanhoja pelejä.)
Kick the Buddy მძაფრსიუჟეტიანი tbv
Kick the Buddy የእንቅስቃሴ oiqt
ihana pienemmässälatasin tämän mutta en ymmärtänyt mitään mutta nyt ymmärsin ja todella hyvä🥺😍🤩😝😝
Sopimatonta mainontaa! Erittäin sadistinen, graafinen ja interaktiivinen mainonta tälle pelille ilmestyy pelattaessa viattomia (muita) mainoksilla tuettuja pelejä. Tämä on erittäin huonoa käytöstä! Ihmisillä on lapsia. Nuken kidutus huvin vuoksi voi olla vaihtoehto... Mutta älä pakota sen kuvastoja pahaa-aavistamattomille lapsille.
Näen muiden arvioiden sanovan, että mainoksia on paljon, ja vihaan mainoksia enkä vain pidä pelistä.
Minulla on nopein nettiyhteys. Minulla on monta dollaria. Mutta kun napsautan mitä tahansa asetta ostaakseni sen, se on aina latauslomakkeessa⭕ eikä se koskaan lataudu. Tämä peli on perseestä Jos sinulla on ratkaisu, vastaa minulle täällä.
5/5
Lataa Kick The Buddy Remastered ilmaiseksi MOD APK (Unlimited Money) uusin versio. Se on paikka, jossa voit vapauttaa kaikki päivittäiset
Surkea. En pääse edes peliin sisälle. En tiedä itse peludta mutta kun se lataa aloitus ruutua heittää ulos!!!
Tulee hemmetisti mainoksia
Tämä peli on hauska, mutta useimmiten kun tapan kaverin, minun on katsottava mainos, jotta en antaisi tälle viittä tähteä tämän takia.
Lopeta mainosten salliminen pelissä Olen kyllästynyt mainoksiisi, ihmiset, jotka lähettävät mainoksia, lopettavat niiden lähettämisen sinulle, kirjallisuus lähettää jatkuvasti samaa asiaa YouTubessa ja sitten pelejä, olen nähnyt ne useita kertoja, ja on todella ärsyttävää, että lähetät niitä kirjaimellisesti ilman lopeta sen lähettäminen tai saan pelisi kiellettyä 🤮🤮🤮🤮 Mainokset ovat muuten säälittäviä ja arvottomia luulen ostavani verkosta hyvin ei😡
Tämä peli on aivan typerä koska kuka pelaa jotai tällästä typerää pelii
Haluan vain potkia Buddya koko päivän ja yön ilman, että mainoksia ilmestyy joka kerta, kuinka minulla on varaa maksaa mainosten poistamisesta. Ei helvetti, olen vasta lapsi.
Siap kick off petualangan sobat anjeun? Kieu carana pikeun mendakan langkung seueur ngeunaan Buddy Pokémon individu anjeun. Gebangkeunkeun sobat anjeun diubaran
Kick the Buddy የእንቅስቃሴ oiqt
Ainoa syy antaa 2 tähteä on järjetön määrä mainoksia. Tiedän, että monilla muilla ihmisillä on tämä ongelma. Haluaisin siirtyä lentokonetilaan, mutta haluan pystyä katsomaan mainoksia saadakseni palkintoja. Aina kun tapan hänet ja se antaa minulle mahdollisuuden valita, katsonko mainoksen tällä hetkellä vai en, aina kun napsautan jatka, se antaa minulle mainoksen joka tapauksessa. Suurin osa ajasta saan ja mainostaa vain nauhan napauttamista. Mainosten määrä on mieletön ja tekee pelistä tylsän. KORJAA TÄMÄ.
Free Guy | TV-opas | Telkku - Iltalehti